FAQ

Ofte stillede spørgsmål

I hvor god tid skal jeg booke?
Uanset om du skal bruge noget akut til idag eller om det er til længere fremme i tiden, vil vi gøre vores bedste for at hjælpe. Ved større arrangementer er det en god idé at ringe i god tid, så vi kan få alle detaljer på plads. Men tøv ikke med at ringe ved kort varsel.
Hvordan betaler jeg?

Hvis beløbet er under 3000,-, vil det fulde beløb blive opkrævet til start.

Er beløbet over 3000,- kan du vælge at få beløb opdelt i 2 rater. Første rate er 25% af bookingens beløb, som falder til en start ved booking. Anden rate er de resterende 75%, som skal betales senest 1 uge før arrangementet.

Ved booking under 1 uge til arrangement, opkræves det fulde beløb ved booking.

Vi tager imod bankoverførsel som betaling.

Hvornår kan jeg senest annulere min booking?
Ved større pakkeløsninger laves der en kontrakt på dette om hvornår der senest kan annulleres, da vi evt står med udgifter til lokale leje mm.

Ved booking udelukkende af eventpersonale udløber fortrydelsesfristen 48 timer efter bookingen er foretaget og de 25% af bookingens beløb er tabt. Aflyser I inden for de 48 timer får I det indbetalte beløb refunderet. Aflyses der under 1 uge før arrangementets start, vil det fulde beløb være tabt for bookingen, da vi stadig har udgifter til personale der skal dækkes.

Kan jeg være sikker på at det personale jeg har booket møder op?

Ja! Vi sætter strenge krav til vores personale og forlanger at de er stabile og serviceminded til hver en opgave de måtte blive sendt ud på.

Skulle der opstå problemer, vil du altid blive informeret og vi vil finde en løsning sammen.

Har I tavshedspligt?
Vi, samt vores personale har 100% tavshedspligt. Alle oplysninger du måtte give os er fortrolige og vil ikke komme videre til tredje part, medmindre der gives samtykke til dette.