FAQ
Ofte stillede spørgsmål
I hvor god tid skal jeg booke?
Hvordan betaler jeg?
Hvis beløbet er under 3000,-, vil det fulde beløb blive opkrævet til start.
Er beløbet over 3000,- kan du vælge at få beløb opdelt i 2 rater. Første rate er 25% af bookingens beløb, som falder til en start ved booking. Anden rate er de resterende 75%, som skal betales senest 1 uge før arrangementet.
Ved booking under 1 uge til arrangement, opkræves det fulde beløb ved booking.
Vi tager imod bankoverførsel som betaling.
Hvornår kan jeg senest annulere min booking?
Ved booking udelukkende af eventpersonale udløber fortrydelsesfristen 48 timer efter bookingen er foretaget og de 25% af bookingens beløb er tabt. Aflyser I inden for de 48 timer får I det indbetalte beløb refunderet. Aflyses der under 1 uge før arrangementets start, vil det fulde beløb være tabt for bookingen, da vi stadig har udgifter til personale der skal dækkes.
Kan jeg være sikker på at det personale jeg har booket møder op?
Ja! Vi sætter strenge krav til vores personale og forlanger at de er stabile og serviceminded til hver en opgave de måtte blive sendt ud på.
Skulle der opstå problemer, vil du altid blive informeret og vi vil finde en løsning sammen.